Pages

26 November 2013

maggie ketam

first time makan meggie ketam masa balik klate hari tu...with cik juju...tq jue...for bringing me the best place of meggie ketam...area yang kitorang gi dekat jalan PCB...haha..nama kedai tu cik farah lupa plak nak amik...padahal tu dekat kampung aku tapi aku tak tahu pun ader port kat sana...heheh...berat nanang siti farah...

ketam dia bulih request nak besar ke kecik...semangkuk ni untuk 2 orang makan tapi rasanyer makan untk 4 orang baru lah habis...gilo ko bykk...!!!

senjata untuk berperang dengan ketam...hehe..

so nnt balik klate cik farah  nak gi lagi...ada satu tempat lagi yang teringin nak pergi...tunggu...heheh...

3 comments:

Suhailas said...

haaaa terliurrrr

farah fauzi said...

sodappp...

Aziey AB said...

wahhh...kena try nanti. farah belanja nnt yek...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...